Search
Search
Meny
Background
Siri Bentsen (prosjektleder i NPG), Mathilde Svartdal Endresen (Marketing Specialist Traffic Development Avinor) og Lars Furset (Partner & COO, NPG) på Avinor sin stand under Routes World.

Avinor fornyer med NPG, har inngått 8 års avtale for messebyråtjenester

16. oktober 2023
Merkevarebyrået, NPG, skal levere konsept, design og utvikling av messestand for Avinor på internasjonale B2B konferanser innen luftfartsindustrien.
 
Samarbeidet omfatter design og utvikling av messestands for flyplassgiganten på internasjonale konferanser innen luftfartsindustrien i åtte år fremover.
I konkurranse med tre andre byråer vant NPG, rammeavtalen som har en varighet på 8 år. Første stopp og gjennomføring er på Routes World i Istanbul.
Gjennom aktivering av Avinor sin merkevare med helhetlige og kreative messekonsepter, bidrar NPG til å forsterke Avinor sin rolle og fremme interessene til Norsk Luftfart og ruteutvikling med søkelys på Norge som reiselivsdestinasjon.

Vi er veldig glade for å fortsette samarbeidet med NPG. De har en helhetlig tilnærming til de events og arrangementer som vi har jobbet med, og vi føler oss alltid godt ivaretatt. NPG har en evne til å samarbeide godt, og til å komme med løsninger og være nytenkende som bidrar til at vi treffer målgruppen godt", forteller Mathilde Svartdal Endresen, Marketing Specialist Traffic Development Avinor.


NPG har samarbeidet tett med Avinor i flere år, og har gjennomført flere prosjekter både nasjonalt og internasjonalt. I 2022 gjennomførte de Routes Europe, den viktigste møteplassen for luftfartsindustrien. NPG har også vært utvikler og koordinator på flere av Avinors eventer og levert stands både i inn- og utland.
Lars Furset, Partner & COO i NPG, kommenterer:

Dette er svært gledelig for oss. Vi ser frem til å fortsette det gode arbeidet med Avinor og bidra til å vise frem Avinor på internasjonale arenaer innen luftfartsindustrien. Kontrakten befester NPG sin posisjon som ledende byrå innen merkevareaktivering, med et stort antall prosjekter i Norge og internasjonalt hvert år.


Digital og interaktiv opplevelse
Winter Love-konseptet, et spennende samarbeid mellom Avinor, Knowit og NPG, tar de besøkende med på en uforglemmelig digital og interaktiv reise. Dette innovative konseptet gir besøkende en dypt engasjerende opplevelse som kombinerer det lune og autentiske nordiske interiøret med en simulert nordisk utendørs atmosfære.

Gjennom bruk av ulike materialer og teksturer kan besøkende virkelig føle og oppleve den vakre norske naturen og dype røtter i tradisjon. Samtidig bidrar stemningsskapende lyder som harmonerer med innholdet på skjermene til å skape en koselig atmosfære. Allikevel vil kanskje den største attraksjonen være duften av gourmetvafler som serveres på standen som en autentisk nordisk smaksopplevelse, forteller Darien Sasic Barisa, designer i NPG.

Standen er et samlingspunkt. Der Avinor og deres målgrupper møtes, der naturen og teknologien smelter sammen, der opplevelse og handling blir en, og der tradisjon og fremtid forenes. Det er et sted der reisen kan begynne, avsluttes eller ta en ny retning, og NPG er stolt av å være med på reisen sammen med Avinor og deres besøkende. Første stopp - Istanbul! ✈
 
facebook

LES FLERE NYHETER

LUKK Close

BLI MEDLEM

Denne siden er forbeholdt medlemmer av Sponsor- og Eventforeningen.

Vennligst logg inn eller bli medlem for å se innholdet.
BLI MEDLEM
LOGG INN