Search
Search
Meny
Background

Fieldwork vinner 2 gull og 3 sølv i BEA World!

28. november 2023 | Fieldwork
Fieldwork vant hele 2 gull og 3 sølv på BEA World, den største og mest prestisjefylte byråkonkurransen for eventbyråer i verden, i Roma på fredag 23. november etter å ha vært nominert til 4 priser for 3 ulike prosjekter.
 
Bea World er det avgjørende møtestedet og nettverksarrangementet for det internasjonale eventmiljøet og avsluttes med en prisutdeling som kårer de beste jobbene innen event det siste året. I 2023 var det et rekordhøyt antall innsendte bidrag med over 330 prosjekter fra 26 land hvorav 155 ble nominert til prisutdelingen i Roma.

Fieldwork var nominert i den største kategorien B2B og Best Educational/ Training  med prosjektet Google Planet Pixel. Prosjektet er Googles aktivering og tilstedeværelse på Elkjøp Campus, Nordens største elektro-og opplæringsmesse for over 3000 Elkjøp ansatte fra hele Norden.

I tillegg var Fieldwork nominert i kategorien Best Creative Installation for deres kreative løsninger ifm verdenspremieren for Netflix filmen Troll.

Den siste nominasjonen var i kategorien Low budget for prosjektet Yara Earth Pulse, et internkommunikasjons-prosjekt rettet mot Yaras ansatte med mål om å få de ansatte verden over til i enda større grad til å se Yaras viktige rolle i verdens økosystem for matproduksjon.

Når kvelden i Roma var over hadde Fieldwork vunnet imponerende 5 priser i BEA World!

2 gull og 3 sølv. Begge gullene ble vunnet for Google Planet Pixel, som i tillegg til gull i Educational/ Training kategorien, og et sølv i B2B kategorien, vant juryens spesialpris for Best Business Effectiveness i konkurranse med over 150 nominerte jobber fra hele verden.

Både prosjektet Troll Global Premier for Netflix og Yara Earth Pulse vant sølv i sine kategorier

"- BEA World i Roma var en uforglemmelig opplevelse for oss i Fieldwork. Vi fikk enda en gang en bekreftelse på at våre kreative løsninger er i verdensklasse og leverer resultater for våre kunder. I BEA World er det de prosjektene som best oppnår kundens målsettinger og skaper maksimal effekt gjennom innovativ bruk av virkemidler som virkelig utmerker seg. Vi er dypt stolte over at våre dedikerte ansatte viser at vi ikke bare er konkurransedyktige nasjonalt, men at vi er i verdenseliten innen vår bransje," uttaler Fredrik Kolverud og Øystein Johanssen, stolte eiere av Fieldwork.

"Vi vil også takke våre fantastiske kunder Google, Yara og Netflix. Tilliten de har til oss, og at de lar oss utfordre de, gir oss muligheten til å skape unike løsninger som virkelig skiller seg ut» sier Fredrik Kolverud og Øystein Johanssen


Teamet fra Fieldwork i Roma var, i tillegg til Partnerne fredrik Kolverud og Øystein Johanssen, David James Kennedy/ Creative Producer & Strategist, Pia Lyche Iversen/ Senior Account Manager/ Creative, Torgeir Nordahl-Hæreid/ Producer og Kaja Sogård/ Project Coordinator.

Om Fieldwork AS:
Fieldwork er et av Norges eldste og uavhengige eventbyråer som siden 2005 har utfordret bransjen med sine internasjonalt prisbelønte kreative løsninger for de største merkevarene nsjonalt og internasjonalt. Fieldwork vant BEA Grand Prix i 2011. Fieldwork jobber med kunder som Yara, Statkraft, Ice Communication, VippsMobilePay, Elkem, Google, Netflix og Salesforce

Drevet av kreativitet, og med et strategisk tankesett, leverer vi kommunikasjonsløsninger for våre kunder.

Om BEA World:
Bea World – Den internasjonale festivalen for arrangementer og livekommunikasjon – er det avgjørende møtestedet og nettverksarrangementet for det internasjonale eventmiljøet. Én hel uke med kreativitet, nettverksmuligheter, kunnskapsoverføring og opplevelser fra ulike destinasjoner kulminerer i seremonien som feirer vinnerne av Best Event Awards.

Sterk Norsk innsats
I tillegg tok eventbyrået Fieldwork hjem et gull i kategorien Educational/ training event og et sølv i kategorien B2B for prosjektet Google planet Pixel. I tillegg vant Fieldwork en spesialpris som Best business effectiveness for Google Pixel. Fieldwork vant I tillegg sølv i Low budget event og Creative installation for henholdsvis Yara og Netflix.

Eventbyrået Kite Comminication vant et sølv i kategorien B2I event.

JCP var nominert/shortlistet i hele fire kategorier, men fikk ingen pallplasser med hjem denne gangen.

Norge viser seg virkelig som en sterk kraft innenfor den internasjonale eventbransjen. Takk til BEA World Festival for å anerkjenne og feire kreativitet og innovasjon. Vi ser frem til fortsettelsen av vår reise med nye prosjekter og utfordringer.

Du kan se alle vinnere her: Event Winners | Bea World Festival
facebook

LES FLERE NYHETER

LUKK Close

BLI MEDLEM

Denne siden er forbeholdt medlemmer av Sponsor- og Eventforeningen.

Vennligst logg inn eller bli medlem for å se innholdet.
BLI MEDLEM
LOGG INN