Search
Search
Meny
Background

Her er årets jury for Sponsor- og Eventprisen 2026

04. desember 2025
Vi er stolte av å presentere juryen for Sponsor- og Eventprisen 2026! Juryen består av 25 engasjerte og høyt kvalifiserte bransjeprofiler, fordelt på fem juryer. Sammen representerer de solid kompetanse innen sponsing, event, markedsføring og kommunikasjon.
Nok et år har vi mottatt rekordmange søknader til juryen fra svært kvalifiserte kandidater, og har gjort en grundig jobb med å sette sammen en mangfoldig jury. Etter nøye vurderinger sitter vi nå igjen med en jury med 25 meget kompetente og erfarne bransjefolk, som er klare til å gyve løs på arbeidet. De representerer både bredde og dybde i bransjen, med ulik bakgrunn, kompetanse og alder.

Når søknadsportalen stenger 13. februar starter juryens arbeid. Hver jury skal lese og vurdere alle innsendte caser, og deretter nominere de beste i sine kategorier. Alle de nominerte går videre til showcasing, der juryen nok en gang vurderer casene før vinnerne kåres under selve Sponsor- og Eventprisen på kvelden 23. april.

– Vi er veldig fornøyde med bredden og kompetansen i årets jury. Det er en stor glede å se så mange engasjerte fagpersoner som ønsker å dele sin erfaring og bidra til å løfte bransjen, sier Bodil Sveen Berggren, daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen.

Juryen ledes av Runar Pahr Andresen, som gikk inn i rollen som jurygeneral for første gang i fjor. Med sin brede erfaring og tydelige faglige retning fortsetter han å videreutvikle juryarbeidet sammen med et sterkt team av jurymedlemmer.

Send inn søknad til Sponsor- og Eventprisen her!

Juryen for SEP2026

Dette er årets jury: 

Jury 1

Tonje Tuntland (juryleder)
Sponsoransvarlig – Lyse Tele
Tonje er sponsoransvarlig i Lyse Tele AS, for merkevarene ice og altibox. Hun har tidligere hatt ansvar for aktivering og forvaltning av tjuefem av DNBs sponsoravtaler fra A til Å som en del av en større marketing mix, for å sikre gode kundefordeler og opplevelser, og har erfaring med spons og sponsoraktivering fra BI og Stavanger Oilers.

– Jeg gleder meg ordentlig til årets case og gode diskusjoner i juryen! Jeg håper at flere tar seg tid til å søke, slik at vi virkelig får se den store bredden av aktivering og sponsorarbeid som blir gjort - over hele landet! Jeg er spent på å lese om effekt, hvordan spons skal bidra til å nå forretningsstrategi, og ikke minst hvordan man bruker innsikt.

Frank Baglo-Otterbeck
Kommersiell leder – Lund Gruppen Arrangement
Frank er en uvanlig trivelig bergenser med mange års erfaring fra partnerskap, merkevarebygging og kommersielle samarbeid. Han jobber i dag med å utvikle og realisere verdifulle koblinger mellom næringsliv og opplevelsesarenaer gjennom Lund Gruppen Arrangement.

– Jeg ser frem til juryarbeidet med Sponsor- og Eventprisen 2026 – og til å samarbeide tett med dyktige bransjekollegaer på tvers av idrett og kultur, for å løfte frem de mest inspirerende og effektfulle prosjektene i året som gikk.

Fredrik Samuelsen
Head of Sports – Fuse
Fredrik er Head of Sports i det globale sport- og underholdningsbyrået Fuse (Omnicom Media Group), og en strategisk rådgiver med over ti års erfaring med sportssponsorater. Han jobber tett med internasjonale merkevarer som Audi, Philips, McDonald’s, Škoda og PepsiCo, der han bistår med å identifisere, forhandle og aktivere rettigheter som skaper målbare markeds- og forretningsresultater. Med bakgrunn fra Norges Friidrettsforbund – der han ledet både kommersiell avdeling, sponsorportefølje og store nasjonale arrangementer – har Fredrik bred erfaring fra både rettighetshaver- og byråsiden. I Fuse leder han sportssatsingen i Norge og jobber i tverrfaglige team som kobler merkevarer til kultur og sport gjennom datadrevet og kreativ aktivering.

– Jeg ser frem til et inspirerende juryarbeid sammen med dyktige fagpersoner fra bransjen. Jeg håper vi får gode, ærlige diskusjoner om hva som faktisk skaper effekt – både kreativt, kulturelt og kommersielt – og at vi løfter fram prosjekter som tør å bruke sponsorat som et aktivt og integrert markedsverktøy. Jeg gleder meg til å bli utfordret, lære av andre og ikke minst til å bli inspirert av bransjens beste sponsorcaser.

Milena Mesfin
Markedssjef – Fredrikstad Fotballklubb
Milena jobber som markedssjef i Fredrikstad Fotballklubb, hvor hun har ansvar for partnernettverket, kommersielle prosjekter og utviklingen av nye samarbeidsformer mellom næringsliv og klubb. Hun har erfaring fra både bank og fotball, og har dermed sett sponsorarbeid fra begge sider av bordet.  Milena brenner for kreative samarbeid som skaper ekte verdi, bygger tillit og relasjoner som varer.

– Jeg gleder meg til å se prosjekter som tør å skille seg ut, med ekte engasjement og tydelig retning. For meg handler godt sponsor- og eventarbeid om å bygge opplevelser og partnerskap som varer – og som faktisk betyr noe for folk.

Øyvind Harkestad
Merkevaresjef - Sparebanken Norge
Øyvind er merkevaresjef i Sparebanken Norge, og leder bankens merkevareavdeling, som blant annet har ansvaret for sponsorater. I 2024 vant Sparebanken Vest (nå Sparebanken Norge) prisen for Årets sponsor på Sponsor- og eventprisen, med initiativet «Jenter vil mer». Harkestad er utdannet siviløkonom fra NHH og har blant annet ni års bakgrunn fra TV 2 før han begynte i bank.

– Jeg lar meg stadig imponere over de mange svært imponerende casene som blir presentert på Sponsor- og Eventprisen. Det gjøres utrolig mye bra sponsorarbeid i Norge, og jeg gleder meg til å igjen være med i juryen og fordype meg i spennende og solide søknader.

Jury 2

Marianne Aasland (juryleder)
COO og Partner – NPG Sport & Communication
Marianne har lang erfaring fra hotellbransjen (åpninger av tre hoteller) eventer og kommersielt arbeid. Hun har vært leder for Klubb Ullevaal (VIP og Hospitality på landskamper, cupfinale, konserter og store eventer som Ullevaal Xtreme og Summer Classic) samt leder for Meet Ullevaal. Marianne jobber nå i sportsbyrå med fokus på kommersiell rådgiving (idrett og næringsliv) kommunikasjon og innholdsproduksjon (eget TV-studio i NPGs lokaler) og er leder for verdiprosjektet Like Muligheter.

– Sponsor- og Eventprisen er et forum jeg alltid går fra med nye ideer, energi og faglig inspirasjon. Det er et sted for læring, deling og gode møter med bransjefolk som brenner for det de gjør. Nå ser jeg frem til å bidra i juryarbeidet og ikke minst til å la meg inspirere av mange sterke og kreative caser.

Børre Sunde
Kommersiell leder – Toppfotball Kvinner
Børre har jobbet med kommunikasjon på både kunde- og byråsiden i hele sitt yrkesaktive liv. Han har blant annet vært reklamesjef i NetCom og Marcom Manager i Compaq, der han jobbet med spons innen både håndball, fotball og med Olympiatoppen. Han var i mediebyrået IUM/Mediabrands i 20 år, først som rådgiver og de siste ti årene som administrerende direktør. Han har også et par år som rådgiver i Manus, et innholdsbyrå i Schibsted konsernet. Nå har han rollen som kommersiell leder i Toppfotball Kvinner, en stilling han har hatt siden januar i år. Børre har stor interesse for koblingen mellom næringsliv og idrett, og hvilke gjensidig positive effekter man kan oppnå gjennom verdibaserte samarbeid, utover det man tradisjonelt definerer som sponsing. 

– Etter noen år der jeg ikke har jobbet direkte med spons, har jeg nå, når jeg er tilbake, latt meg imponere av den kvaliteten mange aktører på begge sider av bordet leverer i sine kommersielle samarbeid. Jeg er så heldig å få juryere i to svært gjeve kategorier og ser virkelig frem til å lese og vurdere noe av det ypperste bransjen kan fremvise.

Eirik Johansen
Sponsoransvarlig – SpareBank 1 Gruppen
Eirik er en utadvendt og engasjert relasjonsbygger som brenner for å skape kultur, fellesskap og gode opplevelser gjennom sponsorater og med gode samarbeidspartnere. Med bakgrunn fra sponsorarbeid, merkevarebygging og idrett, har han alltid vært drevet av å skape engasjement og samhold. I dag er han sponsoransvarlig i SpareBank 1 Gruppen, og trives best når han får kombinere kreativitet, mennesker og merkevare. Eirik har bakgrunn fra idrett og kommunikasjon, og har alltid hatt et stort hjerte for breddeidretten – fordi han tror ekte lagånd bygges nedenfra. Energien henter han i møte med folk og gjennom prosjekter som skaper mening og samhold.

– Jeg ser frem til å sitte i juryen for Årets Sponsor og Årets Sponsoraktivering og håper jeg kan bidra med min lange erfaring fra sponsorarbeidet. Det er en ære og kunne bidra inn i dette.

Guri Berndtsson Sanders
Markedssjef – Norges Friidrettsforbund 
Guri er markedssjef og kommersiell leder i Norges Friidrettsforbund. Hun kom inn i idretten våren 2025, etter tre år i reklamebyrå som strategisk rådgiver med ansvar for flere store merkevarer. Guri har bred erfaring fra kommunikasjon, merkevarebygging og organisasjonsliv, og er opptatt av hvordan gode prosesser, tydelig kommunikasjon og ekte engasjement kan skape varige verdier. Hun brenner for å utvikle partnerskap som skaper reell verdi for begge parter – og for å løfte frem gode historier der merkevare og samfunnsengasjement møtes.

– Jeg gleder meg til å ta del i juryarbeidet og la meg inspirere av kreative, modige og strategisk gjennomtenkte prosjekter. Det blir spennende å se hvordan ulike aktører bruker kommunikasjon, opplevelser og samarbeid til å bygge sterke merkevarer og ekte engasjement.

Hilde Gammelsæter
Markedssjef – VG
Hilde er markedssjef i VG, hvor hun de siste fem årene har hatt ansvaret for merkevarebygging, sponsorarbeid og markedsaktiviteter for Norges største mediehus. Hun er utdannet Sivilmarkedsfører og har bred kommersiell erfaring gjennom mange år i VG og Schibsted, samt erfaring som Client Director i Publicis, før hun returnerte til VG. 

– Som sponsor selv brenner jeg for kreativiteten i kommunikasjon og aktiveringer som både engasjerer og skaper målbar effekt. Jeg ser frem til å bli inspirert av årets caser – og til å løfte frem til finalerunden de samarbeidene som virkelig utgjør en forskjell i møtet mellom merkevarer, mennesker og opplevelser. 

Jury 3

Anna Berndtsson (juryleder)
Partneransvarlig – Kredittbanken
Anna har over to tiår med ledererfaring innen marketing, merkevarebygging og sponsing, med særlig tyngde fra finansbransjen hvor hun har vært sentral i å bygge satsinger med både samfunns- og merkevareeffekt. Gjennom en lang karriere i Santander Consumer Bank har hun ledet markeds- og salgsorganisasjoner på tvers av Norden, vært ansvarlig for brandstrategi, kommunikasjon og innholdsproduksjon, samt utviklet og aktivert omfattende sponsor- og partnerkonsepter som Team Santander, FIFA e-landslaget, NFF 3v3-ligaen, Right to Play, Chooose og Manchester United. I dag er Berndtsson partneransvarlig i Kredittbanken ASA, med ansvar for store partnerskap og relasjonsbyggende aktiviteter for SpareBank 1, Coop og LOfavør, samt at hun er involvert i kultur- og idrettsområdet.

– Som juryleder for Årets Sponsorobjekt og Årets Samfunnsengasjement ser jeg spesielt etter samarbeid som skaper reell effekt og ekte engasjement – prosjekter som både beveger folk og bidrar til varig verdi. Sammen med en meget kompetent jury gleder jeg meg til å løfte frem de beste eksemplene på hvordan gode partnerskap kan gjøre en forskjell. Jeg håper mange sender inn søknader og viser bredden i alt det sterke arbeidet som gjøres i bransjen, sier Anna.

Anna Hereid
Direktør – Norsk Industriarbeidermuseum
Som direktør for Norsk Industriarbeidermuseum leder Anna arbeidet med å formidle noen av Norges mest ikoniske industri- og krigshistorier, blant annet fra Vemork og Tungtvannsaksjonen. Hun har tidligere erfaring fra selskaper som Deloitte og Hydro, og elsker å jobbe med grensesnittene mellom næringsliv og kultur som igjen og igjen skaper verdi, utvikling og opplevelser.

– Jeg lar meg begeistre av ideer som forener strategi og samfunnsengasjement. Jeg gleder meg til å bli beveget av alt det fantastiske arbeidet som skapes i bransjen.

Rikke Antonsen
Salgs- og sponsoroppfølging – Thon Hotels
Rikke har over ti års erfaring i Thon Hotels, med bakgrunn fra salg og siden 2020 ansvar for oppfølging av kjedens sponsorater. Hun jobber tett med sosio- og idrettssamarbeid, med fokus på å skape verdifulle partnerskap som styrker merkevaren og gir merverdi for både partnere og samfunnet. Rikke brenner for å utvikle relasjoner som kombinerer kommersielle mål med samfunnsengasjement.

– Med hovedfokus på hvordan merkevaren kan påvirkes positivt gjennom å være en støttespiller for sportslige og sosiale endringer, gleder jeg meg til å lese caser som viser hvordan partnerskap har skapt gjensidig verdi og bidratt til noe større – ikke minst forhåpentligvis for samfunnet som helhet.

Sigurd Skjefstad – SOS-Barnebyer
Leder innsamling og kommunikasjon - SOS-Barnebyer  
Sigurd er leder for innsamling og kommunikasjon i SOS-barnebyer, der han forteller historier om hvorfor flere barn skal vokse opp i en familie, og helst sin egen. Han har tidligere jobbet i små og store aviser, PR-byrå, reklamebyrå og drev i mange år sitt eget selskap der han har jobbet med alt fra store industriaktører til oppstartsselskaper, etablerte merkevarer og offentlige virksomheter. Sigurd er mer enn gjennomsnittlig opptatt av lagidrett, har skrevet en langt fra bestselgende roman om en fotballagent og trener to jentelag i Sandar IL.

– Sponsor- og eventprisen er en herlig kombinasjon av feiring og etterutdanning, der showcasing av alle finalecaser gir både juryen og publikum innsikt i mye godt håndverk. Fellesskapsopplevelser blir stadig viktigere, både for marketing og i samfunnet generelt, så det gleder jeg meg til å løfte fram.

Thomas Karlsen
Sponsorsjef – Posten Bring
Thomas har hatt rollen som sponsorsjef i Posten Bring siden februar 2024, der han har jobbet med konsernets sponsoravtaler i Norge, Sverige og Danmark. Han har mastergrad i markedsføringsledelse og har et brennende engasjement for sponsing som virkemiddel i markedsmiksen.

– Jeg ser frem til å få presentert bredden og kvaliteten i norsk sponsor- og eventarbeid på nært hold. Det er utrolig givende å få være med på å løfte frem og anerkjenne de beste prosjektene i bransjen, som er med på å heve nivået og inspirere til videre utvikling.

Jury 4

Jimmy Vika (juryleder)
CEO – Spectre
Jimmy er CEO for Spectre, en av Norges ledende leverandører av sceneteknisk produksjon for eventer, TV, artister og kultur. Før dette jobbet han ti år i humanitær sektor, som daglig leder for organisasjonen Right To Play i Norge og styreleder for Right To Play Sverige.

– Jeg gleder meg til å gjøre et dypdykk i casene, for å se om kvaliteten, kreativiteten og profesjonaliteten har utviklet seg ytterligere dette året. Nivået på spons og event er generelt høyt i Norge, og Sponsor- og Eventprisen er en viktig arena for å anerkjenne de som har hevet standarden ytterligere, og levert ekstraordinære resultater.

Anniken L’orange
Head of Creative i Marketing & Communications – PwC
Anniken har lang erfaring fra merkevarebygging og har de siste 10 årene hatt ansvaret for event og sponsorater i PwC Norge. Min lidenskap er opplevelsesbasert kommunikasjon — det å skape engasjerende opplevelser, innhold og møteplasser som virkelig treffer. Arenaer hvor viktige budskap og gode historier formidles, relasjoner styrkes og kultur bygges. Det er i disse øyeblikkene magien oppstår, og vi skaper minneverdige øyeblikk som bygger stolthet og skaper verdi.

–  Jeg gleder meg til å være en del av juryen! Til å dykke ned i mange inspirerende og spennende case og bli kjent med dyktige bransjekollegaer.

Eirik Moldal Andersen
Kreatør og tekstforfatter – Z Event
Eirik har bakgrunn innen musikk, film og teater. Etter ca. ti år i reklamebransjen som kreatør er han nå i sitt femte år i eventbransjen. Der jobber han daglig med å utarbeide eventkonsepter fra A til Å, skrive filmmanus og skuespill, taleskriving og alt mulig annet som måtte dukke opp av oppgaver som trenger et kreativt blikk. Eirik har tidligere sittet i juryen for Sponsor- og Eventprisen to ganger. 

– Jeg gleder jeg meg masse til å grave i og diskutere caser sammen med flinke jurymedlemmer. Som alltid er jeg spent på om noen har kommet med noen nye, spennende event-grep, nye løsninger og solide konsepter. Det er så mange gode eventbyråer og dyktige eventfolk i Norge, så jeg mener det er kreativiteten som til slutt skiller byråene fra hverandre. Evnen til å klare å overbevise kundene til å tørre å prøve noe nytt – og skape opplevelser som gir verdi og skaper bevegelse.

Linda Heiland
Director of Meetings - Strawberry
Linda Heiland er Director of Meetings i Strawberry, med ansvar for eventbyrå og PCO i Norge. I tillegg er hun del av kjedens nordiske team, med ansvar for international MICE business.  Hun har lang erfaring innenfor salg og hotellindustrien, med store hotellåpninger og kjede-ansvar for kundegrupper i konferanse- og event markedet. Linda er utdannet ved Norges MarkedsHøyskole med påbygging av to masterfag de senere årene. Hun har et bankende hjerte for - og stor stolthet og kunnskap  ift. vår dyktige norske eventbransje.

– Det er en glede og et privilegium å være del av en faglig dyktig jury. Mitt fokus vil være på å belønne initiativer som går utover det forventede, skaper en ekstra dimensjon og er målrettet. Jeg har stor tro på at det er mange fantastiske caser der ute da jeg vet det legges ned mye godt og viktig arbeid innen spons- og event i Norge. Sponsor- og Eventprisen 2026 blir dagen vi skal feire bransjen og hedre årets vinnere!

Talia Sofie Gran
Advisor – Liwlig
Talia jobber som rådgiver i eventkonsernet Liwlig, og har tidligere hatt fem år som kreatør og SOME-rådgiver hos Gyro. Hun har bred erfaring fra eventfaget og har jobbet med og utviklet konsepter for alt fra brand activations og innholdsproduksjon til foredragsutvikling, ledersamlinger og strategilanseringer for Norges største merkevarer.

– Dette er en fantastisk mulighet! Jeg gleder meg enormt til å sette meg ned med årets bidrag og virkelig dykke inn i det beste bransjen vår skaper. Det er noe helt eget med å sitte i jury for Årets B2E Event, Årets B2B Event og Årets Innholdsproduksjon til et event, man får et unikt innblikk i hvordan idéer blir til opplevelser som faktisk betyr noe. Juryarbeid gir rom for gode samtaler, ny inspirasjon og faglig påfyll, og jeg ser frem til å heie og løfte frem prosjekter som tør, treffer og setter spor.

Jury 5

Christoffer Sapienza
SVP – DNB Creative
Christoffer er SVP Creative i DNB, og med sin solide ekspertise innen event- og kreativ produksjon har han bidratt til å selge billetter til bankarrangementer og er kjent for å gjøre dristige ideer om til effektfulle opplevelser for både kunder og potensielle kunder. Han tilfører skarp kreativ vurderingsevne og strategisk innsikt til juryen. 

– Jeg ser frem til å lese mange spennende case og se alt det gode arbeidet som gjøres i Norge. For meg må et prisvinnende prosjekt få meg til å føle noe, samtidig som det viser til resultater i form av tall som er viktige for kjernevirksomheten til vinneren.

Anette Hyttemoen
Head of Dazzlement/Nordic Brand Activation Lead – Vipps MobilePay
Anette er Head of Dazzlement (Nordic Brand Activation Lead) i Vipps, og har over 15 års erfaring fra event- og merkevareverdenen. Hun har bakgrunn fra Red Bull Norge og Macau, eventbyrå (Nova Vista), start-up verden og nå Vipps – hvor hun leder arbeidet med å bygge kultur og skape engasjerende opplevelser som samler folk og styrker merkevaren. Gjennom karrieren har hun utviklet et skarpt øye for hva som får mennesker til å føle eierskap, og hvordan kultur, strategi og opplevelser kan smelte sammen til magi – både internt og eksternt.

– Det er mitt første år i juryen, men jeg hadde gleden av å både vinne og få metall for to av våre Vipps-eventer i fjor – så det er utrolig gøy å få sitte på den andre siden i år. Jeg håper jeg blir blåst av banen – av idéene, finessen, detaljene og rasjonale bak arbeidet – og resultatene de har oppnådd. Ingenting inspirerer meg mer enn å se hva som skjer når kreativitet, strategi og opplevelse smelter sammen til noe folk faktisk kjenner på. Jeg gleder meg til å la meg inspirere, og til å bidra til å løfte bransjen videre.

Anniken C. Ulfsrud
Account Director og partner – JCP
Anniken er Account Director og partner i JCP Event, og har tolv års erfaring med event, PR og markedsføring. Hun har opparbeidet seg bred eventerfaring fra ulike bransjer, både innen prosjektledelse, rådgivning og innholdsproduksjon.

– Det blir spennende å sitte i juryen igjen og bruke erfaringene fra i fjor til å vurdere tre nye kategorier. Jeg gleder meg skikkelig til å bli inspirert og løfte frem prosjekter som viser bredden og kvaliteten i bransjen, og ikke minst som viser til resultater!

Bjørn Gulbrandsen
Kultur- og kompetansesjef – Coop
Bjørn «LilleBjørn» Gulbrandsen – Kultur- og kompetansesjef og WOW-general i Coop Øst - jobber med å utvikle mennesker og organisasjoner gjennom lederutvikling, talentprogram og læringsprogram, og skaper arenaer for kunnskap, identitet, stolthet og magi. I tillegg er han områdesjef i Stor-Oslo Heimevernsdistrikt, drevet av samme engasjement for menneskelig og faglig utvikling. På fritiden finner du antakeligvis Bjørn på telttur eller i musikkrommet, der han spiller alt fra piano og trekkspill til munnspill og munnharpe – mens blokkfløyta heldigvis er pensjonert, etter familiens ønske/press.

– Jeg forventer at det blir gøy og spennende å sette seg inn i alle bidragene som kommer inn, sammen med de andre dyktige folka i juryen. Å se hvordan de forskjellige bidragsyterne har tenkt både strategisk og helhetlig blir spennende og ikke minst lærerikt. Jeg har god innsikt i hva som treffer og hvordan det treffer, så det blir gøy å se forskjellen på hva som skiller «godt og bra» fra «WOW-effekten» når vi starter denne viktige jobben.

Bret Roberts
Sales & business Development/Partner – Fieldwork
Bret has worked in the Norwegian event industry since 2011 and has spent the past decade at Fieldwork. His background covers creative development, business development, strategy, and client relations. Over the years, he has collaborated with a range of global brands in tech, energy, consulting, and media, always aiming to create meaningful experiences with a fresh perspective. Being part of the 27Names network has been a particularly valuable part of his work, offering collaboration and learning opportunities alongside agencies across Europe. Since 2017, he has also contributed to all of Fieldwork’s Bea World submissions, which have resulted in 19 consecutive international medals and helped place Fieldwork among the top 10 agencies worldwide.

– As we head toward the 2026 SEP Awards, I’m excited to discover cases with clear objectives and the confidence to add originality and genuine personality to their execution. Bold ideas, creative solutions, smart surprises, polished delivery, and measurable results backed by solid sources are exactly what I’m hoping to see. Check most of these boxes, and your case will stand out instantly.
facebook

LES FLERE NYHETER

LUKK Close

BLI MEDLEM

Denne siden er forbeholdt medlemmer av Sponsor- og Eventforeningen.

Vennligst logg inn eller bli medlem for å se innholdet.
BLI MEDLEM
LOGG INN