Nordea velger Fieldwork som sitt nye eventbyrå!
Dette resulterte i en smidig prosess og der Nordea kunne velge det byrået som de mente passet dem best utfra kjemi, kompetanse og verdier. Fieldwork ble valgt på en samlet bakgrunn basert på erfaring, kreativt tankesett og sin unike kombinasjon av lokal ekspertise og et omfattende europeisk nettverk. I tillegg fikk de enestående referanser fra sine eksisterende kunder.
“Fieldwork stod virkelig ut i denne prosessen, hvor de både var oppriktig interessert i Nordeas oppgaver fremover, og ikke minst så viste de en god appetitt i å være med på reisen fremover.” sier Cecilie Svegaarden, Head of Marketing and Customer Communication i Nordea
«Vi vil hedre Nordea for en nytenkende, rettferdig og effektiv anbudsprosess, der de selv gjør mye innsiktsarbeid, og her har mange innkjøpere mye å lære. Prosessen motiverer til en tillitsfull start på et spennende samarbeid med en av de mest innovative bankene i Norden» sier Account Director & Partner i Fieldwork, Fredrik Kolverud.
Fremover vil Fieldwork være med og løfte flere nøkkelprosjekter for Nordea og første konkrete prosjekt blir samarbeidsavtalen med Palmesus 2024.
“-Eventer og åpne hus er en viktig del av Nordeas merkevare. Å treffe folk og kunder på fysiske møteplasser er avgjørende for å sette avtrykk og etterlate inntrykk. Et eksempel på dette er nettopp partnerskapet vi har med Palmesus som har vært en stor suksess så langt, og med Fieldwork på plass vil vi legge listen enda litt høyere. Nå gleder vi oss både til Palmesus i sommer, og kanskje til og med noen Palmesus «pop ups» før den tid…” fortsetter Cecilie Svegaarden i Nordea
"Det er en stor anerkjennelse for oss Fieldwork å bli valgt av Nordea som byråpartner», sier CEO i Fieldwork, Øystein Johanssen.
«- Dette beviser at vi har meget erfarne og dedikerte team og vi ser frem til å bidra til Nordea sin visjon om å skape de beste kundeopplevelsene og å være en innovativ og bærekraftig bank i Norden»