

Tappin sikrer strategisk investering fra GWX for å skalere norsk event-tech globalt
Norske og globale kunder kan forvente:
- Større geografisk dekning med lokale partnere og kundeteam
- Raskere lansering av nye funksjoner innen nettverksbygging, engasjement og analyse
- Klare pakker, veiledende demoer og strømlinjeformede onboardingopplevelser
- Vi vil støtte teamet med kapital, markedstilgang og operativ veiledning når de vokser internasjonalt, forteller Gemawat.Tappin har en sterk posisjon i Norden og er et produkt utviklet for skalering, sier Niraj Gemawat – grunnlegger & styreleder, Group CEO i GWX.
For kundene vil den kommende fasen gi mer intuitive påmeldingsprosesser, raskere innsjekk og dypere nettverksmuligheter før, under og etter ethvert arrangement – noe som sikrer at arrangementer ikke bare blir et øyeblikk i tid, men en motor for varige relasjoner og målbar ROI.
Satsingen signaliserer også tillit til Norges voksende event-tech-sektor og posisjonerer Tappin som et selskap å følge med på i Europas landskap for digital innovasjon.