

40 prosent booket inn
Det opplyser administrerende direktør i Bygg Reis deg, Gunnar Glavin Nybø, til bygg.no.
- Interessen for denne fysiske møteplassen bekrefter jo at vi i en stadig mer digital kommunikasjonsverden fortsatt ser nytten av å møtes ansikt til ansikt og se og lære av hverandre, sier han.
Han forteller at de har mottatt bestillinger på over 8.000 kvadratmeter utstillerareale til messen, som finner sted om knappe to år.
- Vi er dermed allerede på god vei til å nå målet om selge 20.000 kvadratmeter inne på messeområdet, sier Nybø til bygg.no.
Han forteller at den store interessen for å delta på neste messe harmonerer godt med undesøkelsen som ble gjennomført i etterkant av fjorårets arrangement.
- Dette stemmer bra med det vi kan lese av våre analyser utført av Sponsor Insight hvor 86 prosent av utstillerne var fornøyd med sistårs Bygg Reis Deg-utstilling.
Han forklarer videre at det i samme undersøkelse kom frem at 92 prosent av utstillerne ville anbefale andre utstillere til å delta på Bygg Reis Deg.
For å styrke satsingen inn mot neste messe har Nybø også ansatt Tuva Mehammer som fast ansatt salgs- og kommunikasjonskonsulent.
- Tuva har gjort en meget god jobb som innleid ressurs fra Adecco og vil tilføre selskapet ny kompetanse innen salg- og markedsføring. Hun vil bidra med et yngre blikk på vår markedskommunikasjon og kundeoppfølging, sier Nybø.
Tekst: Julie Skrøder
09. jan 2020