14 nominasjoner til Norge
BEA World er en del av Live Communication Week – totalt fire inspirerende dager fylt med kreativitet, nettverksmuligheter og kunnskapsdeling, som kulminerer i prisutdelingen lørdag kveld. Kåringen, som samler byråer fra hele verden, mottok i år 470 bidrag fra 98 byråer fordelt på mer enn 35 land, og med det ble det igjen satt rekord i antall innsendte case.
Norge hevder seg i konkurransen
Tirsdag 4. november ble nominasjonene offentliggjort, og det er gledelig å se at nordmennene nok en gang hevder seg på internasjonalt nivå, med hele 14 nominasjoner. I konkurransen kjemper de om edelt metall mot sterke og ledende merkevarer og store europeiske og globale eventbyråer.
Z Event er blant de norske byråene som er shortlistet med to nominasjoner. Sammen med Telenor er de nominert for intern-eventet «Voices of Telenor».
Vi er strålende fornøyde med to nominasjoner i to kategorier i BEA World og gleder oss masse til å møte norske og internasjonale bransjekolleger i Roma. Vi håper selvsagt vi får hentet med oss edelt metall hjem for Voices of Telenor. Vi vil også gratulere både NoSleepTillBrooklyn, Fieldwork, JCP og Liwlig med nominasjoner, sier Mark Olman, rådgiver i Z Event.
Det er også sterkt gjort av JCP og Retail Factory å være nominert fire ganger med fire forskjellige caser, i tre priskategorier.
- Vi er veldig stolte over å bli nominert i BEA, og spesielt fornøyd med at JCP nomineres for fire ulike jobber. Dette viser bredden i JCP, og at vi skaper toppresultater for kundene uavhengig av hva slags type event det er, forteller Gjermund Hellan, Managing Director i JCP.
LIWLIG Norway er også blant de nominerte, og røper at de i år sendte inn to prosjekter og ble nominert med begge i hver sin kategori.
For første gang har NOSLEEPTILLBROOKLYN sendt inn case til BEA World, noe som resulterte i ikke mindre enn fire nominasjoner for Pauserommet, som de har utviklet sammen med Gjensidige.Å bli nominert med begge prosjektene vi søkte med, i kategorier som er vår kjernekompetanse, er en stor og viktig anerkjennelse. Å delta i konkurransen er betydningsfullt for oss i LIWLIG, men fokuset er alltid selve prosjektene, det er der innovasjon skjer og hvor vi utvikler oss som fagmiljø, sier Kreativ leder i LIWLIG, Tomas Ramberg.
- Det er gøy å bli belønnet for et prosjekt som stadig vokser i størrelse og viktighet, som er mer et økosystem enn en kampanje. Vi er et lite byrå med lav output, men vi er veldig gode når vi først gjør noe, forteller Aris Theophilakis, Chief Something Officer i NOSLEEPTILLBROOKLYN.
Fieldwork, som har vært aktiv i konkurransen siden 2011, markerer seg i år med to nominasjoner for «Squid Game 2 Nordic Launch». I dag er de rangert som nr. 11 på Top 30 listen til BEA World Top 30 Event Agencies.
- Det er utrolig inspirerende å se at Norge hevder seg så sterkt på den internasjonale arenaen. At vi i Fieldwork får to nominasjoner til BEA World når vi markerer vårt 20-årsjubileum, gjør dette til en ekstra stor anerkjennelse til teamet, samarbeidspartnerne og kundene våre. BEA World er en viktig møteplass for hele bransjen, og det er flott å dele scenen med så mange norske kolleger! Vi sees i Roma, sier Øystein Johanssen, byråleder i Fieldwork.
Rabatterte billetter til medlemmer
Tidligere i år inngikk Sponsor- og Eventforeningen samarbeid med BEA World. Dette gir oss blant annet mulighet til å tilby våre medlemmer gode rabatter på billett til prisutdelingen.
Som medlem av foreningen har vi gleden av å tilby deg følgende rabatter:
€100 avslag på Delegate Pass (21.–22. november 2025)
Dette tilbudet gjelder ikke for andre typer billetter (f.eks. 1-dagsbilletter eller Live Communication Week-kombobilletter), og kan ikke kombineres med andre kampanjer (f.eks. Early Bird-rabatt). Ta kontakt med oss på info@sponsevent.no, dersom du er interessert i å benytte deg av rabatten.
Spesialtilbud for bedrifter som er kunder av byråer som deltar i konkurransen
Dette Delegate Passet er personlig og kan ikke overføres. Det er kun tilgjengelig – etter vurdering – for bedriftskunder av byråer som har meldt seg på konkurransen. Dersom dette er aktuelt, send en e-post til barbara.rosselli@adcgroup.it, med navn, firma og stillingstittel på deltakeren. Pris: €400 + mva (22%).
Kjøp to, få 50% rabatt på det tredje passet
Prisen vil variere ut ifra kjøpsdato. De to første passene må brukes av ansatte i samme selskap, mens det tredje kan benyttes av hvem som helst. En egen rabattkode for det tredje passet sendes etter at de to første er kjøpt. Dersom du er interessert, ta kontakt med barbara.rosselli@adcgroup.it.
Her er de norske casene som er nominert:
Fieldwork
PRESS & PR EVENT
Squid Game 2 Nordic Launch
CREATIVE INSTALLATION
Squid Game 2 Nordic Launch
Just Cruizin´ Production
CELEBRATION/FESTIVITY
Heidelberg Materials, Carbon Capture Storage - "Brevik Launch Event" 2025
INCENTIVE/TEAM BUILDING
Top One Academy
INCENTIVE/TEAM BUILDING
TP2B 2025
Retail Factory AS
B2C EVENT
The Entry Room - by Sparebank 1 Østlandet and Retail Factory
LIWLIG Norway
B2I EVENT
Switch!
INCENTIVE/TEAM BUILDING
Take Off: ClAIm the Future
NOSLEEPTILLBROOKLYN
BRAND ACTIVATION
The Breathing Space by Gjensidige
INTEGRATED EVENT
The Breathing Space by Gjensidige
NON-PROFIT/CSR EVENT
The Breathing Space by Gjensidige
ROADSHOW
The Breathing Space by Gjensidige
Z Event
B2I EVENT
Voices of Telenor
CONVENTION
Voices of Telenor
