Ekebergsletta får sitt helt eget postkontor når KARPE WORLD arrangeres 2.–4. juli 2026.
Karpe og Posten inngår samarbeid under KARPE WORLD
Posten er den første bekreftede samarbeidspartneren til KARPE WORLD, og skal etablere et eget postkontor på festivalområdet på Ekebergsletta. Samarbeidet er et resultat av erfaringene fra Tons of Rock, der Posten de siste årene har tilbudt publikum muligheten til å sende festivalvarer og merch hjem, i stedet for å bære det med seg gjennom hele dagen.
Vi har sett den fine tilstedeværelsen Posten har hatt på Tons of Rock flere år på rad, og er glade for at de vil ta del i vår opplevelse også. Det har vært fint å bli kjent med teamet i Posten, og vi gleder oss til denne reisen, sier Karpes manager, Silje Larsen Borgan.
For Posten handler deltakelsen om å møte nye publikummere på en arena som når bredt ut.
– Vi er stolte over å bli en del av KARPE WORLD. Dette er en unik mulighet til å møte et nytt publikum på en relevant og engasjerende måte. Erfaringene våre fra Tons of Rock viser at gode tjenester og ekte tilstedeværelse skaper verdi både for publikum og merkevaren, sier Thomas Karlsen, sponsorsjef i Posten Bring.
Også Live Nation trekker frem samarbeidet med Posten som et naturlig steg videre.
– Vi har hatt et godt samarbeid med Posten under Tons of Rock i flere år. At vi nå viderefører dette til KARPE WORLD er positivt både for publikum og for partnerskapet mellom oss og en solid norsk merkevare, sier Vegard Vonheim, Partnership Director i Live Nation Norge.
Ifølge Live Nation har interessen for å samarbeide med KARPE WORLD vært stor siden prosjektet ble lansert.
– Dette er første gang Karpe åpner for kommersielle samarbeid, og interessen har vært enorm. Vi ser etter aktører som kan bidra til å løfte publikumsopplevelsen og bli en naturlig del av Karpe-universet, sier Vonheim.
