Search
Search
Meny
Background
Gruppebilde NPG Lars Ronny, Stig og Svein

NPG satser stort – får en unik posisjon i markedet

09. november 2022
Samler unik kompetanse i et felles fagmiljø og blir Norges første fullservicebyrå for sport og næringsliv.
Norwegian Promotion Group (NPG) tilbyr event, sport, exhibition, spons, content og kommunikasjonstjenester. NPG kjøper seg inn i Aasland Graff & Partners (AGP) som blir NPG Sport & Communication.

Rekordår

NPG har de siste årene hatt en sterk vekst og en omsetningsøkning på hele 260% fra 2021. NPG Gruppen estimerer en omsetning i 2023 på ca 250 millioner.

– NPG etablerer sammen med Aasland Graff & Partners en unik sammensetning av tjenester. Krysningen mellom sport, næringsliv, event og kommunikasjon vil skape en helhetlig leveranse, og aktivere verdifullt innhold for merkevarer. Slik kan idrettsorganisasjoner og næringslivet skape sterke verdier og unike opplevelser, sier CEO & Partner Stig Kristiansen.


NPG Gruppen har 80 ansatte, 30 års erfaring og kontorer i Oslo, Stockholm og Budapest.
Selskapet etablerer sammen med Aasland Graff & Partners forretningsområdene NPG Sport og NPG Communication. og tar en posisjon i det norske markedet som ingen har gjort tidligere. NPGs to nye avdelinger blir lokalisert på Ullevaal Stadion.

Unik sammensetning

– NPGs sterke kompetanse, erfaring og forretningsområder vil gi nye kommersielle uttak og muligheter for næringsliv og sport. Vi kan levere opplevelser som engasjerer, kommersiell rådgivning og alt du trenger å kommunisere til dine kunder i alle kanaler, sier Svein Graff, CEO & Partner i NPG Sport & Communication.

Aasland Graff & Partners leverer i dag kommunikasjonstjenester, content, salg og aktivering av sponsorater.
AGP omsatte for 18 millioner kroner og oppnådde et overskudd på seks millioner kroner i oppstartsårene 2020 og 2021. Selskapet har hatt leveranser til OL og VM, og står bak verdiprosjektet Like Muligheter.

– Dette er en spennende sammenslåing av forretningsområder med synergier vi ser frem til å utvikle.  NPGs portefølje vil bli unik i det norske markedet, sier Janette Haukland, Business Development Manger i NPG og Marianne Aasland, kommersiell leder i NPG Sport & Communication.

NPG vil fra 1.1.2023 bestå av følgende forretningsområder:
NPG Sport
NPG Communication
NPG Event
NPG Exhibition
NPG Media Production
NPG Design


Kontaktpersoner:
Stig Kristiansen, Partner & CEO NPG, mob: 928 21 161, e-post: stig@npg.no
Svein Graff, CEO NPG Sport & Communication, mob: 922 87 219, e-post: svein@npg.no

NPG Stig og Svein

Bilde: NPG Stig og Svein

 
facebook

LES FLERE NYHETER

LUKK Close

BLI MEDLEM

Denne siden er forbeholdt medlemmer av Sponsor- og Eventforeningen.

Vennligst logg inn eller bli medlem for å se innholdet.
BLI MEDLEM
LOGG INN