

Rekordomsetning for NPG-gruppen
NPG, som lenge har vært det ledende byrået i Norden innen messestands, har de siste årene utviklet og investert i en rekke komplementerende og strategiske merkevaretjenester. I dag er byrå-gruppen en av de største merkevareleverandørene i Norden. Målet er å være det ledende merkevarebyrået.Veksten er et resultat av langsiktig strategisk arbeid. Med en differensiert kundebase på tvers av sektorer skaper vi økt aktivitet i det internasjonale og norske markedet. Vi er opptatt av investeringer i selskaper og utvikle et tjenestespekter som gir oss en unik posisjon, sier Stig Kristiansen, CEO og partner i NPG.
– Vi bistår noen av de mektigste merkevarene i verden gjennom interaktive løsninger, eventer og messer. Vi føler oss veldig privilegerte som kan jobbe med spennende merkevare- og kommunikasjonsutfordringer for våre kunder.Vår største styrke er de ansattes kompetanse, være en rådgiver og utvikle innovative og helhetlige merkevareopplevelser for våre kunder.
NPG, også kjent som Norwegian Promotion Group, ble etablert i 1991, og huser til sammen 90 dedikerte ansatte i Oslo, Stockholm og Budapest. Tjenestetilbudet til byrågruppen omfatter eventer, messestands, sport management, kommunikasjon, interaktive innholdsløsninger, markedsføring og design.
Den samlede byrå-gruppen består av NPG, NPG Sweden, NPG Hungary, NPG Sport & Communication og Workman Norway.