Search
Search
Meny
Background
F.v.: Patrick Berger (Business Development Director), Veronica Fredriksen (Marketing Manager), Knut Erik Dahle (Manager – NPG Event), Stig Kristiansen (CEO & Partner), Janette Haukland (CCO), Halvor Krossen (Manager – NPG Exhibition & Partner), Bendik Skilbrei (Manager – NPG Design) og Nils Anderssen (Team Lead & Project Manager – NPG Interactive). Foto: Norwegian Promotion Group (NPG).

Rekordomsetning for NPG-gruppen

02. juni 2025
Med rapportert samlet omsetning på 278 millioner kroner i 2024 og en vekst på 25 prosent sammenlignet med året før, leverer NPG-gruppen en historisk topplinje. NPG tilbyr strategiske merkevaretjenester både nasjonalt og internasjonalt.
Byrå-gruppen leverte et samlet resultat på 23 millioner kroner før skatt i 2024.

Veksten er et resultat av langsiktig strategisk arbeid. Med en differensiert kundebase på tvers av sektorer skaper vi økt aktivitet i det internasjonale og norske markedet.  Vi er opptatt av investeringer i selskaper og utvikle et tjenestespekter som gir oss en unik posisjon, sier Stig Kristiansen, CEO og partner i NPG.

NPG, som lenge har vært det ledende byrået i Norden innen messestands, har de siste årene utviklet og investert i en rekke komplementerende og strategiske merkevaretjenester. I dag er byrå-gruppen en av de største merkevareleverandørene i Norden. Målet er å være det ledende merkevarebyrået.

Vår største styrke er de ansattes kompetanse, være en rådgiver og utvikle innovative og helhetlige merkevareopplevelser for våre kunder.

– Vi bistår noen av de mektigste merkevarene i verden gjennom interaktive løsninger, eventer og messer. Vi føler oss veldig privilegerte som kan jobbe med spennende merkevare- og kommunikasjonsutfordringer for våre kunder.

NPG, også kjent som Norwegian Promotion Group, ble etablert i 1991, og huser til sammen 90 dedikerte ansatte i Oslo, Stockholm og Budapest. Tjenestetilbudet til byrågruppen omfatter eventer, messestands, sport management, kommunikasjon, interaktive innholdsløsninger, markedsføring og design.

Den samlede byrå-gruppen består av NPG, NPG Sweden, NPG Hungary, NPG Sport & Communication og Workman Norway.                            
facebook

LES FLERE NYHETER

LUKK Close

BLI MEDLEM

Denne siden er forbeholdt medlemmer av Sponsor- og Eventforeningen.

Vennligst logg inn eller bli medlem for å se innholdet.
BLI MEDLEM
LOGG INN