Liwlig lander global rammeavtale med Equinor
Både Equinor og Liwlig ser frem til å forme arenaer som inspirerer, engasjerer og bygger kultur på tvers av organisasjonen.I en hverdag som stadig blir mer digital og påvirket av KI, blir verdien av de fysiske møtene enda tydeligere. Det er der kultur fornyes, og ideer får liv. Å få bidra til dette sammen med Equinor er både inspirerende og meningsfullt, sier Drogseth.
– Equinor stiller høye krav til innovasjon, kvalitet, sikkerhet og gjennomføring. Vi vet at dette er et oppdrag som vil utfordre oss, og nettopp dette er veldig motiverende, sier Drogseth.
Liwlig Norge er en del av det nordiske Liwlig-konsernet, et av Nordens største miljøer innen event- og opplevelseskommunikasjon. Liwlig forsvarer i praksis avtalen som opprinnelig lå hos det internasjonale byrået George P. Johnson (GPJ). Christian Stenseng, som nå jobber som kommersiell leder i Liwlig, har fulgt Equinor gjennom de siste 10 årene som deres rådgiver.
– Equinor er et ekstremt interessant selskap som vårt kjerneteam brenner sterkt for å jobbe sammen med og vi ønsker være med på energitransformasjonen i årene fremover, fortsetter Stenseng.Vi er utrolig stolte og ydmyke over å få fornyet tillitt. Dette er en kunde vi kjenner godt, men som nå løftes inn i et nytt og større fagmiljø. Vi har fått muligheten til å bygge videre på et sterkt og tillitsbasert samarbeid, og det forplikter, sier Stenseng.
Han beskriver Equinor som en kunde som kombinerer presisjon og profesjonalitet med et genuint ønske om å skape meningsfulle opplevelser som er i tråd med selskapets forretningsstrategi og som gir målbare resultater.
Avtalen omfatter alt fra interne samlinger og ledermøter til større eksterne arrangementer, konferanser, messer og investorpresentasjoner, både nasjonalt og internasjonalt.
Om Liwlig
LIWLIG er Norges største eventbyrå og en del av det nordiske LIWLIG-konsernet med kontorer i Oslo, Stockholm, Göteborg, Helsingfors og København. Selskapet tilbyr tjenester innen events, reiser, expo, film, innhold og strategi, og er kjent for sin sterke kreative og tekniske inhouse-kapasitet. I Norge har selskapet 80 ansatte og en omsetning på 400 millioner kroner.
